Sunday, June 28, 2009

Cute Door Signs :)

Tenkte jeg skulle prøve noe nytt! Disse dørskiltene er veldig enkle å lage. Først lagde jeg en mal av papp, 8x20 cm. Jeg bruker en passer til hullene, og skjærer ut med skalpell. Tekstene har jeg skrevet ut fra Word. Det fins SÅ mange flotte fonter rundt om på nett, jeg godt over 1000 fonter på pc'n, det er bare å velge å vrake :) Dafont er et godt sted å begynne å samle fonter, eneste problemet er at man lett kan bli avhengig ;)
Fronts ................. Backs

Fronts ................. Backs
I'm trying out something new, for me that is - I've seen lots of sweet doorsigns others made, so now I'm having a go! The texts reads: 'Welcome' on the front, and 'Stop! Don't disturb' on the backs. I'm quite addicted to fonts - and Dafont is a good place to find them! I got more than a 1000 on my computer - something for any theme :)

Stamps/Image: Winter Elves - Illumination from Pollycraft Designs, & Shine - Anya stamp from the greeting Farm. And the Inque Boutique - Bella Flora mini set.
Paper: Misc. scrapping papers. Bazzill, Sassafraslass - Fawnd of you.
Embellishments: Various stickers & embellies, tattoo images (yes they can be used on paper, not just on your kids skin :) The cute bear is from a 3Dsheet, Panduro. EK success Retro Flower punches (whale of a punch, medium, and small)

No comments:

Post a Comment

Many thanks for taking the time to leave me a comment! :)
♥ Tindaloo aka. Hilde Larsen