Wednesday, August 6, 2008

Wohoo!!! Ny PC! :)

Var på Elkjøp i dag og kjøpte meg ny pc - etter min lillebrors (an)befaling ;) Er den ikke pen? Det har vært SÅ mye trøbbel med den jeg har, tar ca. 20 minutter fra jeg slår den på til jeg kan bruke den - og den 'låser' seg hele tiden hvis jeg har flere programmer oppe og går... Gleder meg til å begynne å bruke den! Først skal tusenvis av bilder og forskjellige filer brennes ut av den gamle, og Kevin (lillebror) skal 'restaurere' den, og så skal Liss, storesøstra mi få den. Hun kan absolutt ingenting om data (å bruke en videospiller er for vanskelig..) Så jeg blir vel datalærer en stund :)

Hewlett Packard Slimline PC: AMD athlon processor, Windows Vista, & 500GB! Y :)


Finally! A new PC after years of troubles with my stoneage-computer! ;) So pretty too! I'm giving the old one to my older sister (along with some lessons!), after my youngest brother Kevin, have shined it up a little :)

No comments:

Post a Comment

Many thanks for taking the time to leave me a comment! :)
♥ Tindaloo aka. Hilde Larsen