Sunday, July 27, 2008

Oh Happy Day!

Er så kjempeglad i dag! Venninna mi Lene har fått en nyyydelig liten babygutt lørdags morgen! :) Så nå skal selvsagt det lages et Gratulerer med Prinsen kort :)
Har solgt to av kortene mine i dag, til ei venninne av moren min - det var stas! Moro å få ros for det jeg lager.
Vet ikke om jeg er for seint ute, har vært så opprømt i hele dag at jeg rent glemte at jeg skulle legge inn dette kortet til Tilda & Co Challengen! #29 - I'ts a bug's Life. Ja, uansett så ble det et nydelig kort :)
Tilda med frosken er fra Magnolia, Slottet er fra GCS ArtStamps. Arkene fra Basic Grey passet perfekt! Og teksten '..Magisk' er fra Kreativ Hobby.


I've been so giddy today that I forgot that I was to upload this card I made for the Tilda & Co Challenge! #29 - I'ts a bug's Life. Hope it's not too late :)
A friend of mine gave birth to a beautiful baby boy saturday morning! So it's a happy day, well now it's in the middle of the night, and I'm way late for bed - 'cause I'm making a congrats-card *hihi* Tilda with the frogprince is from Magnolia. The castle is from GCS ArtStamps. And papers are Basic Grey.

1 comment:

Many thanks for taking the time to leave me a comment! :)
♥ Tindaloo aka. Hilde Larsen