Wednesday, August 4, 2010

Rainy Summer Days...

Vi har hatt en veldig regnfull sommer - og når jeg får et slikt tema på en utfordringsblogg, Bunny-Zoe's #2. 'Sommer Dager' - så følte jeg for å hente frem ett trykk av en hänglar-gutt i regntøy! Min mor har faktisk malt denne for meg, og vi synes han ligner sååå mye på yngste broren min Kevin, da han var liten! :)
For the second challenge at Bunny-Zoe Crafts, it's "Summer Days". Well - summer here where I live has been rain almost every other day.. Not much beaches and sand I tell you! *lol* But it's been warm enough - so my little hänglar-guy is very happy to play in the puddles with the toadies! ;)

Stamps/Images: hÄnglar & stÄnglar - Regnkille. Penny Black Clearstamps set - Toadily. Kreativ Hobby text stamp (=100% Boy). I've used Peachy Keen Funshine faceparts 3"-4" clearstamps for the mouth.
Papers:
Making Memories cardstock. And MM Noteworthy Journaling book #29740.

Embellishments:
Fiskars Scalloped Lace (or: treading water) Border Punch. Cuttlebug Embossing A2 Borders 'Just My Type'.

1 comment:

  1. Så herlig fargerikt kort. Likte den borden av smileys nedover kortet, og moren din har jo fargelagt utrolig flott!

    Kos deg i helgen!
    Kari

    ReplyDelete

Many thanks for taking the time to leave me a comment! :)
♥ Tindaloo aka. Hilde Larsen