Monday, November 17, 2008

Milda Matilda is smiling! :)

Jeg elsker Magnolia og Hänglene mine, men ofte så syns jeg ansiktene blir alltfor kjedelige.. Og dette kortet trengte ett smiiil! :) Denne uken har Cute card Thursday en challenge, #36, der man skal bruke Rødt + Grønt! Jeg tittet først på DT kortene for å se hvordan de hadde løst denne, og siden man kan bruke flere enn kun de to fargene, så lagde jeg et skikkelig fargerikt kort :)
I thought this magnolia-card called for a BIG smile :) The Cute card Thursday blog challenge this week is # 36: Use Red + Green on your card.

On this card: I've used bazzill and unknown papers - the one with the watering-can is from a shop called 'Nille'.
The stamp is from Magnolia 'Milda Matilda'. I also used Quickutz shapes, and the alphabet is Chemistry. (The text reads: Thanks)

1 comment:

  1. Fab card and a wonderful image, thanks for joining in the CCT challenge

    ReplyDelete

Many thanks for taking the time to leave me a comment! :)
♥ Tindaloo aka. Hilde Larsen