Monday, September 29, 2008

Sunny Greetings!!!

En liten hilsen fra Gran Canaria! Her har vi det varmt - opp i 31 grader *stönn*... Alltfor varmt! Jeg og moren min jubler naar det kommer skyer i horisonten *lol* Vi har det kjempefint her nede - var paa stranden, Amadores i dag, herlig varmt i sjoen! :) Ellers for aa bedrive tiden her nede, saa har jeg sittet og malt stempeltrykk som jeg hadde med meg nedover. Har hatt mye ´nedetid´pga. daarlige rygger og fötter... Skulle önske jeg hadde flere trykk med meg!! :) Blir masse nye kort naar jeg kommer hjem igjen :D

Greetings from Gran Canaria! We´re having hot hot hot weather here! Up to a whopping 31 degrees celsius! TOO Hot... Me and my mum is most happy to see clouds on the horizon *lol* I´m painting tons of stamp motifs I had with me, so when I get home, lots of cards will be poppin out! :)

No comments:

Post a Comment

Many thanks for taking the time to leave me a comment! :)
♥ Tindaloo aka. Hilde Larsen