Saturday, August 9, 2008

Vår lille Lofoten ferie - Vacation Photos!

Jeg, mamma og pappa kjørte en tur til Lofoten i begynnelsen av Juli mnd. Vi hadde et nydelig vær på turen så det ble mange fine bilder. Vi tok Lofast-veien, som foreldrene mine ikke hadde kjørt før. Kjempekjekt å kjøre til Lofoten uten å måtte stå i fergekø :) Det ble tatt over 300 bilder - her er noen få!

NB! Flott BloggCandy / Neat blogcandy at Stempelgals Verden! Hun heter også Hilde, og jeg beundrer virkelig stilen og kreativiteten hennes! :)

My parents and I went on a little vacation early July this summer, and theese are a few of the 300+ photos I took :) We visited the Lofoten islands were my dad was born and spent his childhood.

En liten rast ved Raftsundbrua.
Mamma & Pappa.
Vi hadde overnatting i Henningsvær.

Sennesvika - hvor min far er født og oppvokst.

Fuglefjell jeg tror var på Sakrisøya. (eller i nærheten!)
Vi overnattet også i Sørvågen.

Fantastisk utsikt (nesten) ytterst på Å :)

2 comments:

  1. Nyyydelige bilder!
    Norge er vakkert :)

    Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min :)

    Klem fra Maya

    ReplyDelete

Many thanks for taking the time to leave me a comment! :)
♥ Tindaloo aka. Hilde Larsen