Friday, August 8, 2008

Baby Baby :)

Som jeg har skrevet i bloggen tidligere så fikk ei venninne av meg en liten gutt for nesten to uker siden, og jeg lagde dette kortet - men kunne jo ikke legge det ut før hun hadde fått kortet da ;) Toget er fra en tapetbit!
Stempeltrykket er 'Bebisen' fra PysselPassion, og teksten KH Design - Kreativ Hobby.
This card I made for a friend of mine who recently got a cute little baby boy :) The stamp used is 'Bebisen' from PysselPassion, and the text wich reads: "A miracle is born.." is from Kreativ Hobby.

Har også lagd et kort med et trykk fra Bombshell Stamps - kjempestilige vintage tattoo stempler! Basic Grey papir. Til å lage rammen har jeg brukt min nye Spellbinder Nestabilities - Oval Classic Scallop Large.
Hadde trykt ut noen QK-Revolution swirls, og brukte arket som sjablong for å lage noen direkte på kortet med ei brun Cat's Eye Chalk stemplepute :) Tekst-stempelet er ukjent.
I've also made a vintage looking card, with a pin-up girl from Bombshell Stamps. The paper is Basic Grey, and the frame is Spellbinder Nestabilities - Oval Classic Scallop Large. The swirlies are made with some scraps I had leftover after cutting some QuickKutz Revolution swirls - I used the holes as a stencil, and sponged with a Cat's Eye chalk pad. The tekst reads: "Roses are red, Violets are blue, Grapes are sweet, And so are you."

1 comment:

  1. Så sött barnkort!! :-)

    ~Kicki~
    http://blogg.aftonbladet.se/8948/

    ReplyDelete

Many thanks for taking the time to leave me a comment! :)
♥ Tindaloo aka. Hilde Larsen